Merkwaarden

Het is onze prioriteit om kandidaten te leveren van goede kwaliteit, mensen die echt het verschil maken voor onze opdrachtgevers. Wij werken alleen met de beste opdrachtgevers en kandidaten. We vinden het net zo belangrijk dat onze kandidaat bij een goede opdrachtgever terechtkomt, als dat we kwalitatief goede kandidaten leveren. Kwaliteit gaat bij ons altijd boven kwantiteit. Al moeten we nog zo lang zoeken naar de perfecte kandidaat.

Omdat kwaliteit bij ons voorop staat hebben wij de DevelopHER Academy in het leven geroepen. Dit is een opleidingstraject die door ons zelf is opgericht, waarin wij starters binnen het sales vak opleiden en coachen. Het is een duurzaam en innovatief project waar de professional de rest van haar loopbaan profijt van zal hebben. Hierdoor verhogen wij dus ook de kwaliteit van het sales vak in het algemeen.

Ook intern speelt kwaliteit een belangrijke rol. Het Women in Sales team bestaat uit mensen die gepassioneerd en goed in hun werk zijn. Zij kennen het Women in Sales-merk goed en stralen de merkwaarden uit in alles wat ze doen. In hun werk, maar ook in communicatie uitingen met klanten, kandidaten en andere externe partijen. Het Women in Sales-team heeft een grote passie voor sales, we zijn echte team-players, alles is bespreekbaar en we kunnen ook altijd bij elkaar terecht. Kortom: mensen van topkwaliteit!

Women in Sales is een écht merk. Daarmee bedoelen we dat we op een authentieke manier werken, op onze eigen manier. We hebben veel persoonlijke aandacht voor onze kandidaten en opdrachtgevers. We blijven altijd onszelf en werken op een oprechte en eerlijke manier. We zijn soms een tikje eigenzinnig, maar wel altijd echt en oprecht!

Ook de sales professionals die wij bemiddelen passen binnen dit plaatje. Doordat zij vanuit hun eigen ervaring en op hun eigen manier verkopen komen zij authentiek over.

Het vergroten van diversiteitniveaus binnen de saleswereld is de nummer 1 prioriteit van Women in Sales. Hierbij vinden wij het belangrijk dat vrouwen een betere doorstroming krijgen naar management en topposities. Op deze manier kunnen zij een bijdragen leveren aan grotere diversiteit binnen bedrijven. Wij zijn ervan overtuigd dat vrouwen over talenten beschikken die onmisbaar zijn in een sales team. Daarnaast focussen wij ons ook op mensen met verschillende nationaliteiten.

Veel bedrijven willen meer diversiteit, een gelijkere man/vrouw verdeling binnen hun organisatie. Zij zijn op zoek naar vrouwelijk talent om hun business te versterken. En wie kunnen ze hier beter voor benaderen dan een bedrijf dat hier gespecialiseerd in is. Women in Sales is bovendien het enige bedrijf dat deze nichemarkt bekleed.

Women in Sales heeft lef en durft anders te zijn. In 2010 is Women in Sales gestart en is nu nog steeds het enige bedrijf ter wereld dat zich specialiseert in het bemiddelen van vrouwen binnen het sales vak. In 2010 was het diversiteitsprobleem nog niet zo actueel als dat het nu is (anno 2018). Er was dus lef voor nodig om het aan te durven zo’n bedrijf te starten.

Wij werken op een manier die ook lef toont, bijvoorbeeld doordat we in 2018 een grootschalig evenement gaan organiseren: de Women in Sales Awards.
Daarnaast durven wij om binnen de saleswereld erg ruimdenkend en maatschappelijk betrokken te zijn.

Women in Sales investeert vol op in de toekomst. Niet alleen in de toekomst van Women in Sales zelf, maar ook in de toekomst van het gehele sales vak. Door vrouwen aan te sporen om in het sales vak te gaan werken stimuleren wij de kwaliteit van het sales vak in het algemeen. Innovaties als DevelopHER en de Women in Sales Awards dragen hier natuurlijk aan bij en zullen een passie voor sales aanwakkeren bij young professionals. Met de DevelopHER Academy leiden wij young professionals op. Zo stomen we een nieuwe generatie sales professionals klaar die over alle skills beschikken die in de toekomst hard nodig zullen zijn.

 

Onze visie is een toekomst waarin vrouwen een grotere rol hebben binnen het sales vak en meer management en directie posities bekleden. Op deze manier willen wij de diversiteit binnen de sales wereld vergroten.